1 Eylül 2009 Salı

Oyuna giren oyuncu Nazım Hikmet Ran

Nazım Hikmet, şüphesiz Türk Şiiri nin en büyük şairlerinden-ki bence en büyüğü- biri. Onun blogumuzda ne işi var diye düşünüyorsanız hemen yanıtlayayım. Taa Tobol maçından beri Eski Açık ta bir tezahürat, tanıdık geliyor kelimler.. sonra Fenerbahçe tribünlerinde de duydum..En son Lig TV de seyrettiğim Fener - Manisa maçında emin oldum.. Güzel Günler Göreceğiz den sonra tribünlerin lugatına ''Seviyorum Seni'' ile girmiş usta şair.. Tribünler haykırıyor onun mısralarını..Ön plana çıkmasa da (ki bu çok normal) onun da futbola düşkün biri olduğunu öğrendim..Bu vesileyle kendisini saygıyla anıyor ve teşekkür ediyoruz..her şey için.

Seviyorum Seni

Seviyorum seni,
Ekmeği tuza banıp
Geceleyin ateşler içinde uyanarak
Ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi
Ağır posta paketini
Neyin nesi belirsiz
Telaşlı, kuşkulu, sevinçli açar gibi,
Seviyorum seni
Denizi ilk defa uçakla geçer gibi
İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık
İçimde kımıldayan birşeyler gibi
Seviyorum seni
Yaşıyoruz çok şükür der gibi.


Not: Sakarya taraftar grubu Tatangalar ın sesinden bu tezahürat..
www.vimeo.com/3434432

Hiç yorum yok: