9 Eylül 2009 Çarşamba

Futbolcu değil başka birşey: Gary Medel




Gary Medel, çoğumuz bu ismi fazla duymadık..En azından ben fazla duymamıştım..İnternette gezinirken gördüm bir araştırayım dedim..Şili Milli Takımı formasını da giyen Medel şu anda Boca Juniors kulübünde top koşturuyor..Defansif orta saha mevkiinde oynayan oyuncunun futbola dair ekstra bir özelliği yok..Ona blogumuzda yer vermemin sebebi; bırakın sıradan bir futbolcu, sıradışı bir futbolcunun da özel hayatında başına gelemeyecek olaylar silsilesinin bizzat yaşamış olması..
Şöyle başlayalım bi kere herifin lakabı ''Pitbull'' tamam, hırçın oyunculara takılan klişelerden ama şimdi gelelim bunun esas sebeplerine.. Şili otobanlarında bilindik bütün hız sınırlarını aşarak alkollü bir biçimde araba kullanan Medel bundan tam 3 sene önce feci bir kaza geçirmiş ancak arabasının görüntüsüne bakıldığında '' Aha gitti!..'' denilen adam oradan sağ salim kurtulmayı başarmış.. Heralde, bu olayla birlikte; hayat kısa ben her anını değerlendireyim anasını satayım mantığı ile hayatını idame ettiren Gary bundan bir yıl sonra bir barda önce uyuşturucu kullanmış sonrada orada bir güzel kavga çıkarmışş..Arada dayak yemiş, atmış ama soluğu karakolda almış bizim maceracı genç..Genç diyorum yanlış anlamayın Semih Şentürk gibi genç değil heee gerçekten genç(22 yaşında)
Neyse bizimki bunlarla da yetinmiyor..Birgün evinde parti veriyor karı kızı dolduruyor eve...Alkol malkol gırla gene sonra bunlar gaza geliyor hepsi balkona doluşuyor.. O sırada bir dikkatsizlik ve kızlardan biri boşluğa düşüveriyor ve maalesef hayatını kaybediyor..Tam önünde gerçekleşen bu olay karşısında psikolojik bunalım geçiren Gary Medel, müdavimi olduğu karakolun ardından alkol tedavisi ve psikolojik yardım için bir rehabilitasyon merkezine gidiyor..
Burada gereken işlemler yapılıyor ve genç yetenek herşeyden kurtulmuş bir şekilde basın toplantısına çıkıyor..Klasik soruların ardından gelen bir soruya ise cevabıyla yine herkesi şaşırtmayı başarıyor..
''Futbolcu olmasaydınız ne olurdunuz???''
'' Ya uyuşturucu kaçakçısı ya da hırsız.''
Bunu direkt olaak yaptığı basın toplantısında dile getiren futbolcu şu sıralar oynanan Brezilya-Şili maçında ilk 11 de görev almış oynuyor.. Biz hala disiplinsizlikten yakınalım.. Adam işi bitrmiş arkadaş ...

Hiç yorum yok: